top of page
  • Zdjęcie autoraodnowachojnice

14-15.04.2016 ŚW. MICHAŁ ARCHANIOŁ W NOWEJ CERKWI


Nawiedzenie Dekanatu Rytelskiego przez łaskami słynącą Figurę

św. Michała Archanioła z Groty Objawień na Górze Gargano

Nowa Cerkiew, 14 – 15 kwietnia 2016 r.

10 – 12 kwietnia Rekolekcje ze św. Michałem Archaniołem

Niedziela, 10 kwietnia

Msze św.: 8,30 i 10,30

15.00 – Adoracja Najświętszego Sakramentu (Koronka do Miłosierdzia

Bożego. Błogosławieństwo dzieci i matek w stanie błogosławionym.

20.30 – Wieczór ze św. Michałem i Apel Jasnogórski (przynieśmy świece).

Poniedziałek i Wtorek, 11 i 12 kwietnia

Msze św.: 9,00 i 18,00

15.00 – Adoracja Najświętszego Sakramentu (Koronka do Miłosierdzia

Bożego i modlitwy przez przyczynę św. Michała Archanioła).

20.30 – Wieczór ze św. Michałem i Apel Jasnogórski (przynieśmy świece).

Czas Nawiedzenia

Czwartek, 14 kwietnia

17.30 – Powitanie Figury przy cmentarzu i procesja do kościoła.

18.00 – Msza św. na rozpoczęcie nawiedzenia.

19.30-20.00 – Modlitwa osobista.

20.00 – Msza św. z udziałem wiernych z dekanatu. Po Mszy św. modlitwa o

uzdrowienie i uwolnienie z nałogów za przyczyną św. Michała Archanioła z

modlitwą wstawienniczą przed Najświętszym Sakramentem.

Piątek, 15 kwietnia

8.30 – Godzinki ku czci św. Michała Archanioła.

9.00 – Msza św. z odnowieniem przyrzeczeń chrzcielnych oraz

błogosławieństwem osób chorych, samotnych i starszych.

11.00 – Spotkanie ze św. Michałem Archaniołem dla dzieci ze szkoły

podstawowej.

15.00 – Adoracja Najświętszego Sakramentu (Koronka do Miłosierdzia Bożego

i modlitwy przez przyczynę św. Michała Archanioła).

16.00 – Msza św. na zakończenie z Aktem Zawierzenia św. Michałowi

Archaniołowi, poświęcenie figury dla parafii i rozpoczęcie Małej Peregrynacji

Rodzin.

37 wyświetleń

Powiązane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page